اخبار روزفناوری

Phantom Blade Zero Gamescom Hands-On Preview – به طرز وحشیانه ای جذاب

Phantom Blade Zero Gamescom Hands-On Preview – به طرز وحشیانه ای جذاب

پس از نمایشی در آخرین بازی PlayStation، Phantom Blade Zero به سرعت تبدیل به یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی شد که در آینده برای PS5 و PC عرضه می‌شود. زیبایی شناسی تاریک و نبردهای سریع بازی باعث شد که وارد رادار بیش از چند بازیکن شود و پس از گذراندن مقداری با بازی، به جرات می توانم بگویم که تمام هیجانات پیرامون بازی کاملاً شایسته است.

برخلاف بسیاری از افراد، من از فیلم بسیار تحت تأثیر قرار نگرفتم نشان داده شده در طول PlayStation State of Play. در حالی که من از سرعت درونی و سریع مبارزه قدردانی می‌کردم، اما بازی به نظرم برداشت دیگری از فرمول سری Souls بود که به طور فزاینده‌ای خسته‌کننده‌تر می‌شود. پس از اینکه Soulframe Liang تایید کرد که این بازی بیشتر شبیه یک بازی اکشن سنتی است تا یک بازی Soulslike، که دارای یک دنیای نیمه باز متشکل از چندین نقشه بزرگ است، علاقه من برانگیخته شد. در حالی که نسخه ی نمایشی Gamescom نشان دهنده کل تجربه نبود، زیرا این نسخه ی نمایشی اساساً دنباله ای از سناریوهای مبارزه کوتاه بود که بسیار شبیه به Summer Game Fest بود، اما نشان داد که چگونه گیم پلی اکشن بازی بسیار خوب توسعه یافته است.

مثل هر بازی اکشن سنتی دیگری، شخصیت اصلی، روح، می‌تواند با تغییر دکمه‌های حمله سبک و سنگین، ترکیب‌های مختلفی را آزاد کند که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند، مانند یک رنجر وسیع‌تر، سرعت کمتر اما قدرت بالاتر و غیره. این کمبوها به منظور کاهش قدرت دفاعی دشمن و شکستن گارد آن‌ها هستند و آنها را برای مدت کوتاهی بی‌دفاع می‌گذارند. این نسخه آزمایشی دارای چند سلاح مختلف از جمله یک شمشیر معمولی، دو تیغه و یک شمشیر دو دستی سنگین‌تر بود و همه آنها برای همه انواع دشمن قدرتمند و قابل دوام بودند.

مانورهای دفاعی نیز به همان اندازه توسعه یافته اند. آنها شامل کنار زدن هستند، یک بلوک معمولی که اگر روی دکمه ضربه زده شود، به عنوان یک حمله دشمن در حال اتصال به روح است، به بازیکن اجازه می دهد تا پس از یک شکست موفق برای یک ضد حمله سریع، یک Ghoststep را نیز انجام دهد. حرکات قاتل قدرتمندتر، که با هاله قرمز مشخص می شوند، فقط می توانند طفره روند و بازیکنان را مجبور می کند که همیشه در حال حرکت باشند، حتی در هنگام دفاع. و قرار گرفتن در نوک انگشتان چیزی است که بازیکنان در Phantom Blade Zero کارهای زیادی انجام خواهند داد، زیرا دشمنان سریع هستند و می توانند به خصوص باس ها ضربه محکمی بزنند. نسخه ی نمایشی Gamescom دارای تعدادی از آنها بود که به نظر من بسیار خوب طراحی شده بودند. حرکات آنها بسیار متنوع بود و بازیکنان را مجبور می کرد از همه چیز در زرادخانه سول برای پیروزی استفاده کنند. خوشبختانه، بازی استفاده از آنها را بسیار آسان می کند، به عنوان مثال، پنجره parry نسبتاً سخاوتمندانه است و به نظر می رسد سختی درست تنظیم شده است. پیاده‌روی در پارک نیست، اما در حد ناامیدی هم سخت نیست. به این ترتیب، ترکیب کردن چند ترکیب شیک، تعویض اسلحه ها و رفع دردهای جدی، واقعاً زمان زیادی طول نمی کشد. در بهترین حالت من را به یاد سری Ninja Gaiden انداخت که قطعاً چیز بسیار خوبی است. این واقعیت که بازی در این مرحله اولیه از بازی نیز بسیار تند به نظر می‌رسد، فقط یک مهره روی کیک است. واقعاً احساس می‌کردم که پروژه‌ای از یک تیم بسیار با تجربه‌تر است.

از آنجایی که S-Game هنوز مکانیزمی غیر از مبارزات را نشان نداده است، با این حال، دشوار است که بگوییم تجربه Phantom Blade Zero در کل چقدر خوب خواهد بود. اگر کیفیت پیمایش، کاوش و سایر مکانیک‌ها در حد مبارزات باشد، این شانس را دارد که به یکی از بهترین بازی‌های اکشن منتشر شده در زمان‌های اخیر تبدیل شود، اگر نه در تمام دوران‌ها. متأسفانه، Phantom Blade Zero هنوز تاریخ انتشار ندارد و اگر دموی تا حدی خشن Gamescom نشانه ای باشد، فکر می کنم چند سال دیگر طول خواهد کشید تا بتوانیم سول را در ماجراجویی او در دنیای تیره و تاریکی که در آن زندگی می کند همراهی کنیم.

Phantom Blade Zero اکنون برای رایانه شخصی و پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا